דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה צריך משרד פרסום 

מאת    [ 14/07/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1972 פעמים ]

מדוע רוב העסקים בישראל אינו ניגש למשרד פרסום לקבל שירותים פרסומיים מקצועיים?

את השאלה הזו אני שואל כול לקוח שאני פוגש אותו ואשר נותן לי את ההזדמנות ליצור עבורו שפה פרסומית או מסר פרסומי למוצר או לשירות בו הוא עוסק.

והבעייה נעוצה דווקא במשרדי הפרסום שפעלו במשק עד היום.

משרדי הפרסום, ולמעשה סטטיסטית 20% ממשרדי הפרסום בישראל חולשים על 80% מהלקוחות הגדולים שכן נעזרים במשרדי פרסום ודרכם במדיה המרכזית של עולם הפרסום: רדיו,טלויזיה,שלטי חוצות,עיתונות,אינטרנט. אך מה עם שאר הלקוחות. מסתבר שמשרדי פרסום בשנים הקודמות בכלל לא קלטו לקוחות פוטנציאלים לתחום הפרסום והשיווק, משרדים רצו לראות בין לקוחותיהם רק את המפרסמים הגדולים שעבורם אפשר לעשות קמפיינים במיליונים ובזכותם אפשר היה לזכות בתחרויות יוקרתיות של עולם הפרסום בישראל ובחו"ל.לקוחות קטנים,בינוניים לא היו בכלל מטרה שיווקית לפנות אליהם מטעם משרדי הפרסום ואלה או שפנו לגרפיקאים ומעצבים גרפיים על מנת שיבנו עבורם שפת פרסום או מודעות לעיתונות, או שפנו למערכות העיתונים במקומיים אשר הם עשו עבורם את המודעות ללא כול הכוונה שיווקית או בניית קמפיין ושפת מיתוג על מנת שגם לקוחות יותר קטנים יוכלו להנות ממה שעולם הפרסום יכול היה להציע להם.

כ-יועץ שיווק אני רואה טעות וראייה מעוותת את מחסום הכניסה שמשרדי הפרסום יצרו עבור לקוחות. אני יכול להדגיש שגם משרדי הפרסום הפסידו לקוחות פוטנציאלים טובים וגם הלקוחות קרי העסקים לא נהנו מרמה מקצועית בפרסום שיכול היה לקדם אותם מהר יותר אל עבר השוק הישראלי.

כ-יועץ שיווק עם ניסיון רב בעולם הפרסום,המדיה וכמובן היכולת ליצור קמפיין חכם ללקוח קטן כגדול על מנת לחשוף את מוצריו או השירותים שהוא מעניק להרבה יותר לקוחות אני בטוח שיש כאן פספוס בין שתי הצדדים .

כול מוצר או שירות חייב שופר פרסום, לצערי כאשר אני מדפדף בין דפי העיתונות המקומית ורואה את הרמה והשפה הפרסומית של עסקים שכבר משקיעים כסף בפרסום אך את הכתיבה,השפה,העיצוב ונוסח הפרסום עושים מערכות העיתונים שזה לא בדיוק התפקיד שלהן ליצור שפה ועניין פרסומי עבור הלקוח. כ-יועץ עסקי לבי נחמץ. יש שם מוצרים מענינים, עם אלמנטים יחודיים אך כפי שזה מובא למדיה זה נראה כ-עוד מוצר אחד מתוך אלפים וזה חבל.

עד היום משרדי הפירסום לא הרימו את הדגל של "אני טוב גם לעסקים קטנים" כפי שעשו זאת בחוכמה הבנקים למשל ששבעו מהטיקונים הגדולים ומההפסדים שיצרו וכוונו את הפרסום שלהם לעבר אותם לקוחות קטנים ובינוניים.

אני יכול להדגיש כי יש היום משרדי פרסום המשולבים במערכות דפוס,עיצוב,קופיריטינג כמו לדוגמא HDP 

דורון עמית הינו יועץ עסקי,שיווקי,מכירתי...יועץ וגם מלווה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב